Главная /

Создателям рекламы

Этот раздел предназначен для рекламных агентств, свободных креаторов и всех тех, кто может взяться за разработку социальной рекламы. В разделе публикуются актуальные брифы от заказчиков социальной рекламы – некоммерческих организаций, фондов, общественных объединений и т.д.




Цель проекта увеличить количество животных, которые найдут свои семьи. Донести, что брать животных из приюта безопасно и что они, по сути, ничем не отличаются от породистых пуделей. Донести, что, когда берут животное из приюта, освобождают место для нового, которое где-то на улицах. Что приюты ¬– это не сборище и свалка животных, а что все приюты должны работать по схеме «улица-приют-семья». Измерить эффективность можно будет по тому количеству животных, которых возьмут в течении следующих месяцев после рекламы.

читать дальше

Мета: проведення медіа-кампанії для чіткого пояснення суті, термінів, понять та популяризації культури благодійності в Україні. Ключовими відповідями на питання суспільства мають стати: чому потрібно допомагати і як це правильно робити? Це має бути лаконічна і зрозуміла для абсолютно всіх інформація. Суспільство має вийти на єдине розуміння понять благодійності. Задачі: 1. Створити позитивний імідж благодійника: допомагати це модно, престижно, круто і т.д. 2. Підвищити обізнаність суспільства про культуру благодійності. Пояснити, які форми благодійності існують, як перевіряти прозорість, співпрацювати з профільними фондами. Навчити відрізняти шахраїв. Популяризувати культуру благодійності саме як системну благодійність на противагу ситуаційній. 3. Долучити до благодійництва тих, хто раніше не допомагав (наприклад, за оцінками опитувань 30-40% українців не жертвують через недовіру) Важливо розуміти, що лише прозорі фонди (ті які відкрито звітують і тд) можуть гарантувати те, що гроші будуть витрачені на благодійні цілі. Як виміряти результат? Ефективність реклами ми зможемо оцінювати по збільшенню загальної суми фінансових пожертв та по кількості залучених українців до благодійності. Існує потенціал підвищення благодійних пожертв. Середня сума фінансової пожертви становить 208 грн/квартал з розрахунку на одного дорослого українця, або 470 грн/квартал з розрахунку на одного благодійника. Ефективність реклами ми зможемо оцінювати по збільшенню сум фінансової пожертви, по кількості залучених українців до благодійності. Існує потенціал підвищення благодійних пожертв (з 208 грн до 313 грн/квартал з однієї особи) за рахунок тих ≈30% хто наразі не готовий допомагати з огляду на недовіру.

читать дальше

Протидія наркозлочинності в масштабах країни та світу.

читать дальше

Цель – донести до украинских женщин важность ежегодного визита к маммологу и обследования молочной железы. Это обследование занимает около часа, делать его нужно 1 раз в год, но именно оно поможет выявить заболевания молочной железы, которые предшествуют раку. Измерить эффективность можно получив статистические данные из медицинских центров по поводу изменения количества посетителей с целью профилактики, а не уже с проблемой.

читать дальше

Цель: донести до украинских женщин, которые готовятся стать мамами, важность сохранения пуповинной крови для себя или в пользу других (благотворительность). В любом случае, призываем не утилизировать.

читать дальше

Всеукраинский социальный проект от Благотворительного фонда «Квитна» — День М - появился в новом имидже. Социальная реклама призвана напомнить женщинам о жизненно-важных приоритетах и призывает отложить все ежедневные дела (стирка, дедлайны, маникюр, спортзал и т.д.) и выделить всего один день в году для посещения маммолога. Самый известный тренер-мотиватор и телеведущая Анита Луценко призвала женщин пропустить тренировку. С таким месседжем тренер обратилась в социальном видеоролике Благотворительного фонда «Квитна». https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=0BtBjAbkSyI&feature=emb_logo «Как твой тренер я скажу тебе – пропусти тренировку. Один раз в году сделай себе М День. Отмены все. Сходи к маммологу и проверься», – обратилась к украинкам Анита Луценко. Несмотря на постоянное информирование общества о профилактических мерах и противодействии рака молочной железы, число женщин, которые пренебрегают собственным здоровьем, все еще высока. Следовательно, статистические данные впечатляют, ведь в Украине смертность от рака молочной железы составляет 50%, тогда как в США, Канаде, Европе этот показатель в десять раз ниже. Причиной высокой смертности от этого недуга является обращение женщин на поздней стадии развития болезни. Однако, маммологи отмечают и положительные сдвиги — если еще 5 лет назад врач-маммолог для многих женщин был незнакомым и часто воспринимался как онколог, то сейчас многие женщины знают о нем и планируют осмотры.

читать дальше

Створення фірмового стилю з метою підвищення впізнаваності Служби та популяризації серед учнів, студентів, батьків, педагогічних працівників. Це дозволить ефективно здійснювати свою діяльність щодо захисту прав вищеперерахованих категорій громадян, врегульовувати конфлікти шляхом медіації та налагодження комунікації.

читать дальше

Ціль проекту: - Полегшити процес усиновлення за допомогою створення відеоанкет дітей-сиріт, донести до майбутніх батьків, що усиновлення – це не складний процес, це цілком реально. - Збільшення кількості усиновлень та створення прийомних сімей і дитячих будинків сімейного типу. Вимірювання ефективності: Кількість усиновлень Задача соціальної реклами: привести людину на сайт https://changeonelife.ua/, де присутня вся необхідна інформація по процесу усиновлення, а також відеоанкети дітей, яких можна усиновити.

читать дальше

1. Отримання нових джерел фінансування діяльності фонду. 2. Залучення волонтерів.

читать дальше

Цель – донести до украинских женщин важность ежегодного визита к маммологу и обследования молочной железы. Это обследование занимает около часа, делать его нужно 1 раз в год, но именно оно поможет выявить заболевания молочной железы, которые предшествуют раку. Измерить эффективность можно получив статистические данные из медицинских центров по поводу изменения количества посетителей с целью профилактики, а не уже с проблемой.

читать дальше

Центр є благодійною установою і на 50% фінансується з бюджету міста, інші 50%- благодійні надходження. З метою залучення додаткового фінансування центру минцулого року ми почали благодійний збір макулатури. За кошти від здачі макулатури ми міняємо вікна в приміщенні центру. Коли всі вікна будуть замінені, кошти будуть іти на інші цілі. За весь час проведення акціїї ми зібрали 16 тонн макулатури (близько 40 000 грн) і поміняли 6 вікон. Ефективність реклами вимірюємо збільшенням кількості макулатури яку нам привозять

читать дальше

Головна мета: Перетворити батьків, які за вакцинацію дітей, на агентів змін. Об’єднати їх заради просвітницької роботи, адже саме вони можуть переконати інших підтримати вакцинацію. Другорядна мета: Присоромити та змусити переоцінити своє ставлення тих батьків, хто «проти» вакцинації. Важливий момент: має пролунати call to action (не мовчи, розвій міфи, підкажи іншому, звернися по допомогу на гарячу лінію тощо) Перед початком кампанії та після завершення відбудеться опитування громадян по типу Омнібус, що допоможе оцінити ефективність кампанії.

читать дальше