Дата заявки

12 Ноября 2014

Название компании / фонда / общественной организации / гос. учреждения

Перша благодійна торгова платформа Мурахи

Сфера деятельности

Фандрейзинг

Место расположения

Київ

Осуществленные проекты

murahy.com

Название проекта

Перша благодійна торгова платформа Мурахи

Цель проекта, для чего проект осуществляется. По каким параметрам можно измерить эффективность рекламы?

За допомогою даної кампанії ми плануємо вирішити 2 задачі: 1. Підвищення знання бренду Мурахи. 2. Збільшення кількості реєстрацій товарів на платформі до десятків тисяч. Ефективність першої задачі плануємо вимірювати підвищенням медіаактивності. Друга частина міряється кількістю реєстрацій товарів.

Целевая аудитория(на кого направлена кампания) по демографическим характеристикам(возраст, пол, доход, место жительства, семейное положение и т.д.)

Наша аудиторія продавців здебільшого жінки 25-55 років, сімейні та одинокі з доходом середній, вище середнього, високий. Живуть в містах з кількістю населення не менше 500 000 чоловік.

Целевая аудитория по психографическим характеристикам(какой стиль жизни у этих людей, как они проводят свое время, какая их жизненная позиция)

Вони обстоюють традиційні сімейні цінності. Не дуже соціально актівні, але з високою долею соціальної імпатії. Ментально встроєні в согоденний політичний тренд. Готові допомагати, але можуть не готові донувати грошима і шукають для себе виправдання в цьому.

Описание проблемы, которая должна решить социальная реклама. Опишите поведение целевой аудитории, которое является причиной проблемы. Каковы причины такого поведения. На какие мотивы ЦА лучше всего «упирать», чтобы вызвать действия ведущие к решению проблемы

В благодійності є декілька проблем: 1. Це геморой для мене. 2. Це шахрайство або політичний PR. 3. Це потребує вільних коштів. На нашій платформі все робиться дуже просто: 1. Загрузка товарів і сама торгівля дуже прості. 2. Наша платформа не належить жодній політсилі або бізнесмену. є міжнародні аудитори, які підтверджують прозорість усіх операцій. 3. Торгівля не потребує коштів і дає друже життя вашим речам.

Единственное сообщение, которое должно остаться в умах потребителей. Реклама не всегда эффективно передает сложные сообщения. Сформулируйте в одном предложении, самое важное из того, что потребитель должен запомнить из рекламы

"Непотрібних речей не існує. Непотрібних людей не буває."

Какие чувства должна(или не должна) вызывать реклама. Например, гордость, страх, сожаление и т.д.)

Співпричетність

Какой рекламный продукт Вам необходим?

Матеріали для кампанії в інтернеті, пресі, ООН

Элементы, которые должны обязательно присутствовать в рекламе

Референс по настрою - кейси по реалізації маленькими людьми великих справ: https://www.youtube.com/watch?v=FIlMhPhkoSA Мова реклами – українська.

Дополнительная информация

Не потрібно використовувати образ живого мурахи. Мурахи в нашому випадку це модель поведінки людей. Ми не хочемо формувати образ платформи, яка обслуговує ситуативні військові цілі, тому війну і інші наслідки бажано не зачіпати в візуальних образах. Більш подробно про платформу можна дізнатись з анімаційного відеогіду https://www.youtube.com/watch?v=orWM-HBik1I На сьогодні запущена тільки перша частина платформи. Ми займаємось накопиченням бази товарів і розробляємо другий етап, де буде зреалізований механізм купівлі.

Бюджет на разработку идеи рекламы

Нет

Есть ли возможность произвести рекламные материалы

Так

Есть ли возможность разместить рекламные материалы

Так

Контактное лицо

Дмитро Федоренко

Электронная почта

razor325@gmail.com

Контактный телефон

067 425 81 07

Адрес

м. Київ, вул Сковороди, 7, к. 21

Дедлайн

28 листопада 2014