Transparency International Україна запустила всеукраїнську соціальну рекламну кампанію «Корупція вбиває!» що в провокативній формі звертає увагу українців на проблему корупції в країні.

Українці засуджують корупцію, коли вона набуває відразливих форм у вигляді золотих злитків, розкішних маєтків та переповнених сейфів посадовців. Але громадяни зовсім забувають про її руйнівну силу, коли сплачують хабар міліціонеру чи купують медичну довідку. «Корупція починається з твого хабара і потім роз’їдає тіло країни. Корупція вбиває, прокинься!» – під таким гаслом міжнародна антикорупційна організація Transparency International Україна запустила в Україні соціальну рекламну кампанію, що покликана змінити ставлення українців до корупції з лояльного на негативне.  

Концепція та візуальні образи рекламної кампанії були створені компанією «Cheil Україна». За словами Олександра Коржа, старшого копірайтера компанії «Cheil Україна», для візуалізації були обрані найбільш соціально-чутливі сфери, в яких корупція виглядає найпотворніше: «Це розбещення молодих розумів, яке починається з першого класу, коли батьки постійно здають кошти на ремонти. А потім ці ремонти або не відбуваються, або відбуваються лише в кабінеті директора. Діти це бачать і навчаються таким подвійним стандартам змалечку».

Кампанія стартує саме під час виборчих перегонів не випадково. Як розповіла Ольга Тимченко, керівник департаменту комункації Transparency International Україна: «Ми хочемо нагадати кожному кандидату в президенти, що незалежно від того, хто переможе під час виборів, всі ви маєте дотримуватися єдиних прозорих правил, виконувати закон та служити суспільству. Саме це є стандартами європейської політики, за які боролися українці. «Золоті батони» більше не пройдуть».

Кампанія передбачає розміщення вже у квітні по всій території України провокуючих біл-бордів із сюжетами на теми «Корупція вбиває», «Корупція грабує», «Корупція розбещує» (а саме у містах: Вінниця, Дніпропетровськ, Київ, Донецьк, Луганськ, Запоріжжя, Кіровоград, Львів, Миколаїв, Одеса і Херсон). Паралельно із цим для зацікавлених громадських активістів вже створюється онлайн ресурсний центр на тему протидії корупції, що буде містити як поради практиків, інструкції для використання, так й інформацію про вже діючі громадські антикорупційні ініціативи по всій країні. Ресурс запрацює на повну силу вже з 1 травня цього року.

Рекламну кампанію розроблено у співпраці з компанією «Cheil Україна», «Біржею соціальної реклами», «Асоціацією зовнішньої реклами». Кампанія виконується в рамках проекту «Об’єднуємося заради реформ» (UNITER), що реалізується Pact в Україні за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).